AE Experienta americana Storytellers

if i can make it there, i’ll make it anywhere…

…cu aceasta concluzie am incheiat prima mea experienta americana…Insa pana sa ajung la concluzie am de parcurs introducerea , intriga si desfasurarea actiunii

Ce m-a facut sa vreau sa ajung acolo? Dorinta de a experimenta un stil de viata diferit, posibilitatea de a-mi testa limitele si a cunoaste oameni noi…asa ca anul trecut pe vremea asta visul meu prindea contur…nici nu imi vine sa cred k a trecut un an de atunci, care, pentru mine, a fost cel mai plin si scurt an…

Pana am ajuns la ambasada stiam doar ca m-am inscris in program singura, ca destinatia era o statiune insorita de pe coasta de est a Oceanului Atlantic iar jobul unul ce parea pe gustul meu respectiv asistent fotograf intr-un magazin de Old Time Photos…restul le-am descoperit pe parcurs…

Va spuneam ca la ambasada lucrurile incepeau sa prinda contur, sa para reale…atunci am inceput sa cred in sintagma “CE MICA-I LUMEA”!!! Alexa e prima care stiam ca merge si ea in Ocean City insa, pentru ca a intrat inaintea mea la interviu nu am apucat sa facem schimb de contacte…stiam doar ca e din Cluj si nici macar numele nu mi-l aminteam…cu ea m-am intalnit ulterior, in vara, cand Alex mi-o prezenta drept colega lui de camera…

Pana sa ajung in Ocean City, dupa ce mi-am luat viza (procedeu care nu a pus probleme in definitiv), mi-am dat toate examenele intr-o saptamana  iar pe 18 iunie eram  in Bucuresti pe aeroport…10 ore de zbor si un ocean de vise si ganduri …In New York aveam sa observ ca o buna parte din oamenii din avion aveau sa imi fie prieteni…cateva ore si visul american nu mai era  doar un vis, ci realitate…se intampla…

Ne-am mobilizat rapid ajunsi in Ocean City, ne-am impartit camerele si paturile urmand sa vedem pe parcurs care din prietenii aveau sa dureze…am ales apartamentul 7 de pe strada 15…priveliste superba, oameni noi, un alt capitol care a durat 3 luni :)In aceste 3 luni s-au intamplat mai multe lucruri decat intr-un an …iar per total am experimentat 3 stari care mi-au definit vara:

• Prima luna: acomodare, oameni noi,pentru unii primul job…planificarea excursiilor de la finalul verii…acasa era prea departe si nu ma prea interesa…party-uri in fiecare seara si mai tot timpul la noi in apartament…totul era prea intens sa putem realiza cum trece timpul…nu existau timpi morti si de plictiseala nici nu se punea problema
  • A 2-a luna: perioada de “tranzitie” de la necunoscut la constientizarea locului unde am ajuns, la constientizarea prieteniilor formate…la job totul incepea sa para mai simplu pentru ca stiam ce aveam de facut dar mai greu pentru ca sezonul era in toi…asa ca mi-a venit ideea unui al 2-lea job(de asta voi aduce vorba mai tarziu)…atunci am si vizitat Washingtonul si mi-a placut in asa fel incat am mai fost o data pana am plecat…oarecum incepea sa imi fie dor de casa insa nu de tara ci de familie…
  • A 3-a luna: stiam ca se apropie plecarea spre casa…rezervarea hoteluilui pentru ultimele 4 zile petrecute la New York…excursie la Cascada Niagara…fiecare zi ce o aveam libera o petreceam fie la plaja fie la cumparaturi…in fiecare seara Party, deja era ceva firesc…insa imi era dor de casa…

Mai am multe de spus cu privire la ce am trait in State,insa toate la timpul lor…

O concluzie generala ar fi ca SUA m-a facut sa cred pentru o vreme ca si acasa este posibil sa gasesc ce este acolo, insa m-am dezmeticit repede odata cu luna octombrie cand am descoperit ca nimic nu se schimbase …cand veneam acasa pe avion  incercam sa imi conturez impresiile formate acolo si nu mi-a trebuit o luna de zile sa realizez ca vreau inapoi…fapt pentru care anul acesta pe 20 iunie plec iar…

Poate ne vedem la vara…pana atunci o sa mai postez niste secvente din CEA MAI TARE EXPERIENTA DIN STUDENTIE!!! Pe curand:)