Staff Storytellers

My American Experience: Arrival

Drumul pana in Atlantic City nu a fost foarte lung. Nici nu mai stiu exact cat am facut. Noi, fetele, stateam in spate si am si adormit la un moment dat, dar bineinteles numai dupa ce am vazut New York-ul noaptea. A fost extraordinar…tot ce va pot spune este go and see it for yourself!

Intr-un final am ajuns in orasul cu pricina si, pentru ca eu faceam pe copilotul si ma uitam pe harta sa dau indicatii :) va dati seama ca ne-am tot plimbat prin oras vreo ora pana sa gasim motelul, pentru ca eu eram asa obosita incat nici nu vedeam bine strazile.

Intrarea in oras a fost destul de spectaculoasa pentru ca era intuneric afara si se vedeau toate cazinourile care mai de care mai luminate si mai colorate. Arata foarte bine! Chiar mi-a placut! La un moment dat, intrand in oras, ne-am oprit la un semafor si mi-a sarit in ochi o reclama cu o tipa care statea intinsa pe sezlong, iar deasupra era scris “Life’s a beach!” ..bineinteles reclama era a lui Donald Trump!

Orasul era relativ mic, la ora aia nu prea mai era nimeni pe strada. Probabil toti vizitatorii erau in cazinouri…gambling! Am ajuns intr-un final la motel unde aveam camera rezervata de catre angajator. Noi eram cinci persoane asa ca ne-am gandit sa ne mai luam o camera ca sa avem loc sa dormim bine ca sa ne odihnim dupa drumul cel lung. Cand am ajuns in camere ne-am dat seama ca paturile erau foarte mari :). Pentru ca tot aveam doua camere eu am avut prilejul sa dorm singura intr-un pat king size :). Extraordinar! Nici nu imi amintesc exact ce am facut ziua urmatoare, stiu numai ca dupa ce am mancat , noi fetele am mers prin magazine :). Bineinteles trebuia sa cercetam piata sa vedem ce o sa ne cumparam! :)

Be the first to like.

One thought on “My American Experience: Arrival

1. Stiam ca vreau sa merg in State prin Work and Travel de cand eram in clasa a 11-a.Nu stiam aproape nimic atunci despre acest program,stiam doar ca studnentilor le e oferita sansa de a lucra si calatori in America si stiam ca eu voi fi printre studentii care vor profita de aceasta ocazie.Doi ani mai tarziu,studenta in anul 1,am aflat ca pot pleca chiar din primul an,trebuia doar sa am media peste 9 pe primul semestru(apropooooo anul acesta vestile sunt si mai bune-media minima este 8).A urmat primul “test” sau “provocare”:”Convinge-o pe mama sa te lase”.S-a resemnat pe parcurs dar cred ca am convins-o abia cand m-am intors din State.Al doilea “test”:”Sesiunea”-prima…m-a motivat dorinta de a pleca si am terminat sesiunea ff bine,si dupa ultimul examen am trecut pe la biroul AE si am completat formularul de inscriere.In 2 ore aveam trenul spre casa,pe care daca bine imi amintesc era sa il pierd,la fel ca pe cel de Bucuresti cand am mers pentru viza,la fel ca pe cel cu care mergeam pt ultima data acasa inainte de a pleca spre destinatia mea finala Niagara Falls,la fel ca cel de alaltaieri…si lista mai poate continua.A urmat al treilea test:”Viza”,al patrulea:”Primul zbor” si dupa toate astea a urmat New York…si a lot of Woooows.
    Am mers in State impreuna cu cea mai buna prietena a mea,si marele meu regret este ca mi-am lasat acasa surioara geamana de care mi-a fost cel mai dor si la care ma gandeam de fiecare data cand vedeam sau traiam ceva frumos,adica fff des.Vara aceasta mergem impreuna,in California,vara asta va fi de 1000 ori mai frumoasa,vara asta voi vizita mai mult,voi cumpara mai mult,voi face totul mai mult.
    M-am hotarat sa postez pe blog pentru ca mi-as fi dorit si eu anul trecut cand aveam un numar infinit de intrebari sa stiu mai multe despre ce inseamna America de la studenti care au trait “this experience”.